دردودل با خدا
نوشته شده توسط : ميلاد

 

 

گفتم: چقدر احساس تنهايي مي‌کنم
گفتي: فاني قريب
     .:: من که نزديکم (بقره/186) ::.

 

 

 

گفتم: تو هميشه نزديکي؛ من دورم... کاش مي‌شد بهت نزديک شم
گفتي: و اذکر ربک في نفسک تضرعا و خيفة و دون الجهر من القول بالغدو و الأصال
     .:: هر صبح و عصر، پروردگارت رو پيش خودت، با خوف و تضرع، و با صداي آهسته ياد کن (اعراف/205) ::.

 

 

 

گفتم: اين هم توفيق مي‌خواهد!
گفتي: ألا تحبون ان يغفرالله لکم
     .:: دوست نداريد خدا ببخشدتون؟! (نور/22) ::.

 

 

 

گفتم: معلومه که دوست دارم منو ببخشي
گفتي: و استغفروا ربکم ثم توبوا اليه
     .:: پس از خدا بخوايد ببخشدتون و بعد توبه کنيد (هود/90) ::.

 

 

گفتم: با اين همه گناه... آخه چيکار مي‌تونم بکنم؟     
گفتي: الم يعلموا ان الله هو يقبل التوبة عن عباده
     .:: مگه نمي‌دونيد خداست که توبه رو از بنده‌هاش قبول مي‌کنه؟! (توبه/104) ::.

 

 

 

گفتم: ديگه روي توبه ندارم
گفتي: الله العزيز العليم غافر الذنب و قابل التوب
     .:: (ولي) خدا عزيزه و دانا، او آمرزنده‌ي گناه هست و پذيرنده‌ي توبه (غافر/2-3 ) ::.

 

 

 

گفتم: با اين همه گناه، براي کدوم گناهم توبه کنم؟ 
گفتي: ان الله يغفر الذنوب جميعا
     .:: خدا همه‌ي گناه‌ها رو مي‌بخشه (زمر/53) ::.

 

 

 

گفتم: يعني بازم بيام؟ بازم منو مي‌بخشي؟
گفتي: و من يغفر الذنوب الا الله
     .:: به جز خدا کيه که گناهان رو ببخشه؟ (آل عمران/135) ::.

 

 

 

گفتم: نمي‌دونم چرا هميشه در مقابل اين کلامت کم ميارم! آتيشم مي‌زنه؛ ذوبم مي‌کنه؛ عاشق مي‌شم!  ...  توبه مي‌کنم
گفتي: ان الله يحب التوابين و يحب المتطهرين
     .:: خدا هم توبه‌کننده‌ها و هم اونايي که پاک هستند رو دوست داره (بقره/222) ::.

 

 

ناخواسته گفتم: الهي و ربي من لي غيرک     
گفتي: اليس الله بکاف عبده
     .:: خدا براي بنده‌اش کافي نيست؟ (زمر/36) ::.

 

 

گفتم: در برابر اين همه مهربونيت چيکار مي‌تونم بکنم؟
گفتي:


يا ايها الذين آمنوا اذکروا الله ذکرا کثيرا و سبحوه بکرة و اصيلا هو الذي يصلي عليکم و ملائکته ليخرجکم من الظلمت الي النور و کان بالمؤمنين رحيما
.:: اي مؤمنين! خدا رو زياد ياد کنيد و صبح و شب تسبيحش کنيد. او کسي هست که خودش و فرشته‌هاش بر شما درود و رحمت مي‌فرستن تا شما رو از تاريکي‌ها به سوي روشنايي بيرون بيارن . خدا نسبت به مؤمنين مهربونه (احزاب/41-43) ::.




:: بازدید از این مطلب : 939
|
امتیاز مطلب : 446
|
تعداد امتیازدهندگان : 131
|
مجموع امتیاز : 131
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
لیلا در تاریخ : 1389/12/9/1 - - گفته است :
کاش زودتر باهات آشنا میشدم ماهان عزیز نه حالا که وبلاگ قشنگت رو تعطیل کردی.حالتو خوب می فهمم چون...

/commenting/avatars/eshgh-e-morde-903681.jpg
طوبا در تاریخ : 1389/9/1/1 - - گفته است :
سلام دوست خوبم
خسته نباشین
@من اپم بیا بدو بیا@
@@@@@@@@@@@
@@@@@زود باش@@@
@ بیــــــــــــــــــــــــــا@< br /> @@@



/weblog/file/img/m.jpg
فهیمه یღ تنهایی ღ در تاریخ : 1389/8/24/1 - - گفته است :
خیس میگِریم زیر باران
به حال آن حسی که سالها زیر چتر مدفون مان ..

/weblog/file/img/m.jpg
kamellia در تاریخ : 1389/8/24/1 - - گفته است :
salam mahane aziz
mamnon azinke beman sar zadi
matlabe binaziri bod

/weblog/file/img/m.jpg
بهاره--قصرعشق در تاریخ : 1389/8/20/4 - - گفته است :

¤•----•¤[گل]¤•----•¤[گل]¤•----•¤

ســلام دوست

[گل] قصـــرعشـــق به روز شد [گل]

منتظــر حضورتم [گل]

شاد باشي


¤•----•¤[گل]¤•----•¤[گل]¤•----•¤
دوستی بلاگفا لینکتو قبول نمی کنه

/weblog/file/img/m.jpg
فهیمه یღ تنهایی ღ در تاریخ : 1389/8/20/4 - - گفته است :

๑۩۞۩๑ سلام دوست عزیز ๑۩۞۩๑


ღ تنهایی ღبا متن ( رویای تو ) به روز شد

۩▓۩ منتظرم ۩▓۩

♥۞♥♥♥♥۞♥♥۞♥♥♥♥۞♥♥۞♥♥

/weblog/file/img/m.jpg
عارفه در تاریخ : 1389/8/19/3 - - گفته است :
لینک هات خیلی جالبن.با یه مطلب جدید منتظرتم
حتما بیای

/commenting/avatars/eshgh-e-morde-763945.jpg
نارگل در تاریخ : 1389/8/18/2 - - گفته است :
اشکی که مرا به صبر دعوت می کرد

باران سکوت را تلاوت می کرد

گر رقص سکوت اشک برهم می خورد

یک قطره مرا پر از ملامت میکرد

یک روز به اشک غصه ای تن دادم

با عشوه به رسم من عداوت میکرد

میگفت :غم خویش به دل باید گفت

لبخند به چهره را سماجت میکرد

سلام عزیزم

ممنون از حضور شما

با کمال میل لینکتون کردم

تا ابد دوستت دارم

/weblog/file/img/m.jpg
بهاره--قصرعشق در تاریخ : 1389/8/18/2 - - گفته است :
سلام دوست عزيز
مرسي از حضور گرمت در قصرعشق
با تبادل لينکم موافقم
وبلاگ شما هم زيباست ... نوشتتون هم خيلي زيبا بود .....
لطفا منو با نام قصرعشق لينک کن و خبرم کن لينکم کردي
با چه نامي لينکت کنم ؟
منتظرما !
شاد باشي

/weblog/file/img/m.jpg
ghazal در تاریخ : 1389/8/18/2 - - گفته است :

[گل].0**0.♥.0**0.♥.0**0.♥ [گل][گل].0**0.♥.0**0.♥.0**0.♥ [گل]

ای کاش لبخند زیبای تو سکوت غم بار مرا در هم بپیچد
ای کاش آمدنت کویر گدازنده قلبم را زنده کند
ای کاش بمیرم تا یاد تو زندگی دوباره ام بخشد


سلاااااااااام خوبی دوست عزیز؟

وبــــــــلاگ دوست داشـــــتن عـــــاشــقانه به روز شد

منتظر حضور قشـــنگت مــــیباشم

[گل].0**0.♥.0**0.♥.0**0.♥ [گل][گل].0**0.♥.0**0.♥.0**0.♥ [گل]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: